سلام من را به جوانان روستای سنو برسانید
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

رهبر معظم انقلاب در ديدار با جوانان روستايي خراسان رضوي، خطاب به نماينده روستاي سنو كه در اين ديدار گزارشي از فعاليت‎هاي خود ارائه كرده و خواستار سفر معظم‎له به گناباد شد، گفتند: سلام من را به جوانان روستای سنو برسانید

 به گزارش  سايت روستاي سنو؛ همزمان با آغاز سال نو بیش از یکصد تن از جوانان روستایی استان خراسان رضوی و دبیران باشگاههای کشاورزان جوان با مقام معظم رهبری دیدار كردند.

در این دیدار صمیمی که در محل حرم مطهر رضوی برگزار شد، ایشان با بیان اینکه این مجموعه یک حلقه مفقوده است باید آن را حفظ کنید، افزودند: این مجموعه های مردمی اگر احساس تکلیف کنند در مسائل مختلف چه مربوط به شهر وچه روستا وچه مسائل سیاست خارجی اگر احساس وظیفه کنند و در میدان باشند مشکلات کشور در کوتاه مدت حل خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند: مواظب باشید حرکتی که شروع کردید از اهداف خود منحرف نشود، این را شما ها باید مواظب باشید، این کارهایی که بیان کردید من تمجید می کنم شما کار خودتان را بکنید، نگذارید حرکت کند و متوقف شود.

ایشان با بیان اینکه معرفت به جوان روستایی در بین مسولان کم است، اضافه كردند: ما از مسولان خواهیم خواست که این را بفهمند.

رهبر انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای در ادامه خاطرنشان كردند: شروع کار شما از مسائل فرهنگی بوده است و اینکه به مسائل روستا نگاه همه جانبه دارید این کاملا مورد تائید است.

در ابتدای این دیدار صاحبی مدیر عامل کانون روستا زادگان سرزمین آفتاب (مدیریت باشگاههای کشاورزان جوان)، غلامرضا علیخانی از جوانان روستای سنو، محمد لعلی از جوانان روستای اسجیل چناران، مختار مختاری از اهالی روستای بیمرغ گناباد و زهره زارع دبیر باشگاه کشاورزان روستای بزنگان سرخس نقطه نظرات خود را در مورد مسائل مختلف روستا ارائه كردند.

 در حاشیه

نماز جماعت مغرب وعشاء به امامت رهبر انقلاب اسلامي حضرت آیت ا... خامنه ای برگزار شد.

در ابتدای این دیدار جوانان روستایی سرودی را هم خوانی کردند.

پس از ارائه گزارش توسط نماینده باشگاه کشاورزان جوان روستای سنو مقام معظم رهبری چفیه خود را به نماینده روستای سنو اهدا كرده و فرمودند: "سلام من را به جوانان روستای سنو برسانید."

شایان ذکر است دیدار قبلی دبیران باشگاههای کشاورزان جوان در بهمن ماه سال گذشته در بیت مقام معظم رهبری برگزار شد.





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , محلی-منطقه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: